Autosalvan imagokysely keräsi runsaasti vastauksia sosiaalisessa mediassa

Marras- ja joulukuun 2018 aikana toteutettu Autosalvan tunnettuuskysely keräsi runsaasti vastauksia sosiaalisessa mediassa.

Kyselyn avulla pyrittiin selvittämään muun muassa yrityksen imagoa paitsi autoliikkeenä, myös mahdollisena työnantajana. Kyselyssä keskityttiin erityisesti palvelun laatuun ja yrityksen luomiin mielikuviin.

Kaiken kaikkiaan kysely keräsi vastauksia lähes 700 kappaletta. Tulosten purkaminen aloitetaan mahdollisimman pian.

Olemme erittäin iloisia vastausmäärästä. Vastaukset auttavat meitä kehittämään toimintaamme asiakkaiden erilaiset autoilutarpeet huomioiden. Näin varmistamme, että toimintamme on jatkossakin mahdollisimman asiakaslähtöistä.

”Olemme erittäin iloisia vastausmäärästä. Vastaukset auttavat meitä kehittämään toimintaamme asiakkaiden erilaiset autoilutarpeet huomioiden. Näin varmistamme, että toimintamme on jatkossakin mahdollisimman asiakaslähtöistä”, kertoo Autosalvan markkinointipäällikkö Taru Hirvonen.

Yhteystietonsa jättäneiden vastaajien kesken arvottiin Nesteen polttoainelahjakortteja (arvo 50 €) sekä Autosalpa-lahjakortteja (arvo 100 €). Voittajille on ilmoitettu henkilökohtaisesti.
Kiitos kaikille kyselyyn osallistuneille!

*Imagokysely toteutettiin yhteistyössä Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulun tradenomiopiskelijan kanssa. Kysely ja sen tulosten purkaminen ovat osa opiskelijan opinnäytetyötä.