Huollon varaus
Varaa huolto joko varausjärjestelmän kautta tai puhelimitse. Huollon jono vaihtelee toimipisteittäin. Varaudu kuitenkin siihen, että seuraava vapaa huoltoaika on vähintään muutaman arkipäivän kuluttua.
Vältä ruuhka-aikoja
Jos soitat tai tulet käymään, teet asioinnistasi helpompaa välttämällä ruuhkaisia aamuja sekä maanantaipäiviä.
Kun tuot autosi huoltoon
Pidä aina rekisterinumerosi muistissa tai esillä. Sen avulla pääsemme nopeammin puhumaan juuri sinun autosi kannalta oikeista asioista. Muista pitää myös autosi huoltokirja mukana. Saat kopion huoltotilauksesta pyytäessäsi.
Kun autosi on huollossa
Tarkkaile puhelintasi. Soitamme sinulle, jos havaitsemme autossasi jotain, mikä ei ole tullut huollon tilausvaiheessa esille. Lähetämme tekstiviestin, kun autosi on valmiina noudettavaksi.
Edellinen huolto
Muista kertoa meille edellisessä huollossa tehdyt havainnot. Teemme niiden avulla paremman arvion autollesi tehtävistä toimenpiteistä.
Muista sijaisauton käytössä
Sijaisauto siirtyy usein suoraan seuraavalle käyttäjälle, joten huomioithan seuraavan käyttäjän noudattamalla sijaisautosta löytyviä käytön sääntöjä. Autosi löytyy oman numeronsa kohdalta sijaisautokatoksesta. Kysy huollon asiakaspalvelijalta katoksen sijainti kussakin toimipisteessä. Palauta sijaisauto samaan paikkaan. Tankkaa autoon sen verran polttoainetta kuin käytät, ja pidä auto siistinä, äläkä tupakoi.
Maksaessasi huoltoa tai korjausta
Huollon maksu tapahtuu käteisveloituksena. Meiltä käyvät yleisimmät pankki- ja luottokortit.
Jos sinulla on tarve maksaa lasku erissä, kysy huollon asiakaspalvelijoilta Autosalpa Huoltotilistä.
Anna meille palautetta
Auta meitä kehittämään asiakaspalveluamme. Kaikki ideat, kehitysehdotukset tai kehut ovat tervetulleita. Niiden avulla voimme yhdessä parantaa asioinnin sujuvuutta. Jätä palaute joko paikan päällä tai verkkosivujen palautelomakkeen kautta.